Időpontfoglalás és fizetési információk
Az időpont-foglalási űrlap kitöltésével elfogadod az ÁSZF-ünk feltételeit:
- Telefonon CSAK időpont-foglalásra van mód. Konzultáció telefonon keresztül nem lehetséges.
- A telefonon egyeztetett időpontfoglalás, a kezelés összegének bankszámlán történő megjelenésével realizálódik. (A befizetéskor megjegyzésben kérjük feltüntetni a lefoglalt időpontok dátumát és idejét.)
- A befizetett összeg beérkezéséről és az időpont napjáról (emlékeztetőként) e-mailben értesítünk.
- Amennyiben az összeg az első kezelés napját megelőző munkanapon (16.00 óráig) nem érkezik meg, akkor a foglalást semmisnek tekintjük.
- Az időpontfoglalás és befizetés után az időpont módosítására 1 alkalommal van lehetőség! Ezért érdemes jól átgondolni, hogy mikor a legalkalmasabb a kezelés.
- Amennyiben az időpont módosítását nem jelzed nekünk (e-mailen vagy telefonon) a kezelést megelőző munkanapon (16.00 óráig), és az időpontra sem érkezel meg, akkor a befizetett összeget 7.000,- Ft banki- és kezelési költség levonással utaljuk vissza számodra!